| Пилот | Навигатор | WRC Акценти в кариерата на пилота | 
|---|---|---|
| 
                 Пилот Навигатор WRC Акценти в кариерата на пилота Крейг Брийн  | 
              
                 Пол Нейгъл  | 
              
                 Първо рали: 2009 Рали Португалия 22 етапни победи 69 ралита  | 
          
| 
                 Ейдриън Фурмо  | 
              
                 Алекс Кориа  | 
              
                 Първо рали: Рали Монте Карло 2019 1 етап победа 26 ралита 45 точки  | 
          
| 
                 Гъс Грийнсмит  | 
              
                 Йонас Андерсън  | 
              
                 Първо рали: 2014 Уелс Великобритания 58 ралита 91 точки  | 
          
| 
                 Себастиен Льоб  | 
              
                 Изабел Галмиш  | 
              
                 Първо рали: 1999 Рали Каталуния 9 първенства 925 етапни победи 180 митинга 1727 точки  | 
          
„Един от най-завладяващите аспекти на Световния рали шампионат през годините беше ясната връзка между състезателните рали коли с ултра висока производителност и техните еквиваленти в стандартно изпълнение, движещи се по пътищата“, каза Марк Ръшбрук, Глобален директор на Ford Performance. „Ето защо е толкова важно, че тази нова WRC ера отразява преминаването на нашата индустрия към електрификация. Във Ford ние сме изцяло отдадени на електрифицираното бъдеще на компанията, затова впускането на състезателния автомобил M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 в най-тежките условия ще ни помогне да разработим още и все по-вълнуващи електрифицирани модели за нашите клиенти.”
„Беше много интензивна подготовка на колите и екипа за ралито Монте Карло през следващия уикенд и откриването на сезона на Световния рали шампионат през 2022 г., но усилията ни ще си струват“, каза Ричард Миленър, директор на екипа M-Sport. „С помощта и подкрепата на колеги от Ford по целия свят създадохме фантастичен автомобил с огромен потенциал и нямаме търпение да го представим през годината. Огромни благодарности на всички, които участваха, за да стигнем до този момент и ни помагаха да спазим толкова кратки срокове. Чувстваме се много горди да представляваме Ford на световната сцена през 25-ата година на партньорството ни!“
| 
 Силов агрегат  | 
 Двигател с вътрешно горене (ICE)  | 
 Ford 1,6-литров EcoBoost, с турбокомпресор, бензин, четирицилиндров редови  | 
| 
 Максимална мощност: 380 к.с  | 
||
| 
 Максимален въртящ момент: 420 Нм  | 
||
| 
 Ограничител на двигателя: 36 мм  | 
||
| 
 Електрическа система на батерията  | 
 Максимална мощност на усилване: 100 кВт  | 
|
| 
 Максимална мощност за регенериране: 30 кВт  | 
||
| 
 Максимален период на усилване: 3 секунди  | 
||
| 
 Максимална енергия на усилване на ускорение: 250 кДж (определя се от FIA според дължината на етапа и типа на повърхността)  | 
||
| 
 Тегло: 95 кг  | 
||
| 
 Охлаждане: с течно и въздушно охлаждане  | 
||
| 
 Комбинирана ICE и акумулаторна електрическа система  | 
 Максимална мощност: > 500 к.с  | 
|
| 
 Максимален въртящ момент: > 500 Нм 
  | 
||
| 
 Скоростна кутия  | 
 Петстепенна секвенциална ръчна  | 
|
| 
 Разделено задвижване на четирите колела 50/50 въртящ момент  | 
||
| 
 Предни и задни механични диференциали с ограничено приплъзване  | 
||
| 
 Двудисков, синтерован съединител  | 
||
| 
 Централен диференциал на макарата  | 
||
| 
 Спирачна система  | 
 Чакъл: 300 мм спирачни дискове, с въздушно охлаждане  | 
|
| 
 Асфалт: 370 мм спирачни дискове, с въздушно охлаждане  | 
||
| 
 Четирибутални апарати  | 
||
| 
 Производителност  | 
 Ускорение на асфалт и чакъл: прибл. 3,2 сек. 0-100 км/ч  | 
|
| 
 Тегло и размери 
  | 
 Минимално тегло: 1,260 кг  | 
|
| 
 Междуосие: 2 600 мм  | 
||