ford.bg
Ford
Ford Focus предизвиква на зимен тест-драйв и дава шанс за привлекателна награда

До 31 януари 2015 г. пътен тест с новия модел FOCUS –ти дава възможност за участие в томбола с една много приятна награда – уикенд за двама в луксозен СПА-хотел в Банско, при това с най-продавания автомобил в света за 2012 и 2013 г.

 

Ford Focus е един от емблематичните модели на марката. Още с появата си през 1998 г. той се превърна в еталон за пътно поведение в класа си и до днес безапелационно пази лидерската си позиция. Никой от конкурентите му не може да се похвали със стандартно за всички версии независимо задно окачване – предимство, на което се дължи пословичната стабилност на автомобила и непоклатимост в завои например. Качествата на Focus се оценяват от клиентите по целия свят, които с избора си го превърнаха в най-продавания модел в света за две поредни години – 2012 и 2013 г.

Новият Focus е претърпял сериозни промени спрямо настоящия модел, далеч надхвърлящи козметичния фейслифт. Освен промените в дизайна – фарове, предна решетка и задница, усъвършенствания интериор с редуциран брой бутони на по-софистицираното арматурно табло, материали от по-висок клас и качество, както и изцяло новия 8-инчов цветен тъчскрийн, Focus вече е оборудван и с нови двигатели – бензиновия 1.5 л EcoBoost и дизеловия 1.5 л TDCi. А на най-ниското си базово ниво моделът стартира с революционния 1.0-литров EcoBoost, 100/125 к.с. – трикратен Световен двигател на годината за 2012, 2013 и 2014 г. Една от най-съществените новости в новия Focus e окачването. Лидерът в класа си по пътно поведение е станал още по-добър! Инженерите на Ford са осигурили по-солидно, отзивчиво и свързано с пътя усещане. Гамата технологии е разширена и включва: Асистент за успоредно и перпендикупярно паркиране, Системи за излизане от паркомясто, активно спиране в града до 50 км/ч и превенция на сблъсъци, Предупреждение за страничен трафик, MyKey, Адаптивен автопилот, SYNC 2 и др.

Новата гордост и целенасочена стратегия при Ford е демократизирането на технологиите и прилагането в масовия сегмент на такива от тях, характерни досега само за премиум автомобилите. Затова и кампанията за новия Focus е построена върху системата за перпендикулярно паркиране. По телевизията в момента тече интригуващ клип с автомобил, който се движи сред много огледала и това затруднява и обърква видимостта и възможността за паркиране. Безукорната работа на технологията се притича на помощ на водача. Автомобилът сам си намира място и паркира, а хедлайнът на кампанията гласи „Невъзможното – възможно“.

Ако сме Ви заинтригували – убедете се сами, защо най-продаваният, следователно и най-добър автомобил в света току-що стана още по-добър. Заповядайте на тест-драйв в най-близкия автосалон на Ford.

Focus дава възможност и за ползването на ДДС-кредит, включително и при оперативен лизинг. Ford Focus се предлага в България с 5 години гаранция без ограничение в пробега.

 

УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ТОМБОЛА С ТЕСТ НА FOCUS

 

Право на участие в томболата имат всички пълнолетни физически лица, притежаващи валидна шофьорска книжка (свидетелство за управление на МПС, минимум категория В), изпълнили стъпка по стъпка всяко едно от трите, описани по-долу лесни условия:

 

1.      Всеки желаещ заявява тест-драйв с Ford FOCUS на http://ford.bg/request_drive.php?id=1090, попълвайки всички данни в регистрационната форма и посочвайки в полето „Моля, изберете автомобил” - „New Focus”.

2.      Надлежно попълнената регистрационна форма гарантира скорошно обаждане от търговски представител на Мото-Пфое за уговаряне на удобен ден и час в периода до 31 януари 2015 г. вкл. за пътна проба (тест-драйв) и тестване качествата на новия Ford FOCUS. За да се възползва от безплатно предоставения му тест-драйв желаещият следва да се легитимира с представяне на лична карта и валидно свидетелство за управление на МПС (минимум категория В). Tестовото пътуване се извършва задължително в присъствието на търговски представител на МОТО-ПФОЕ.

3.      До 31 януари 2015 г. вкл. на Фейсбук интернет адрес www.facebook.com/FordBG участникът следва да сподели снимка от пътуването и изрази мнението си чрез текстов коментар с хаштаг #FordMoments.

4.      Организаторът няма да толерира в коментарите на Фейсбук страницата www.facebook.com/FordBG текстове, съдържащи нецензурни, обидни или други подобни думи и/или изрази, засягащи достойнството и/или противоречащи на морала и добрите нрави.

5.      Победителят в томболата ще се изтегли чрез жребий измежду всички участвали и ще бъде обявен едновременно на www.ford.bg и Фейсбук страницата www.facebook.com/FordBG на 10февруари 2015 г. в 17.30 ч. Жребият ще бъде извършен от тричленна комисия, определена от организатора, в присъствието на нотариус.

6.      Наградата – ваучер с предплатен уикенд за двама в луксозен СПА-хотел в Банско, е еднократна и не подлежи на видоизменение или получаване на друга равностойна облага по желание на спечелилия.

7.      В случай на невъзможност да се свържат с победителя в томболата на посочените от него контактни данни до 16.02.2015 г. вкл., организаторите имат право да предоставят наградата на първия резервен участник, чието име ще бъде изтеглено също на 10февруари 2015 г. в 17.30 ч.

 
###
 
Още информация за новия Ford Focus

Сподели: