ford.bg
Ford
Изцяло новите S-MAX, C-MAX и европейската версия на Mustang оглавяват освежената гама на Ford в Париж

ПАРИЖ, 1 октомври 2014 – Изцяло новият Ford S-MAX – стилното и иновативно ново поколение на дефиниралия сегмента 7-местен спортен мултифункционален автомобил – прави глобален дебют на Автомобилното изложение в Париж 2014 като част от множество нови модели от Ford-Европа.

Ford показва също стилните нови мултифункционални автомобили C-MAX и Grand C MAX, обновени отвътре и отвън и с подобрени икономичност, комфорт и рафинираност. Европейската версия на Ford Mustang също дебютира в Париж. Легендарният спортен автомобил ще се продава в Европа за първи път в 50-годишната му история.

Висококачественият нов SUV Ford Edge прави дебют на европейско изложение, в Париж. Просторният и ултра технологичен Edge ще е флагманът на растящата гама SUV автомобили на Ford в Европа, с дебюта му догодина.

В Париж Ford Focus ST също дебютира на изложение. По-бърз и рафиниран откогато и да било досега, новият Focus ST за първи път се предлага с избор между бензинов и дизелов двигатели.

„Не помня по-вълнуващо време за новите продукти на Ford-Европа“, заяви Стивън Одел, Изпълнителен Вицепрезидент на Ford за Европа, Близкия Изток и Африка. „Новите S-MAX и C-MAX поставят нов стандарт за стилни семейни автомобили. Навлизаме в нова ера на спортните коли с новите Mustang и Focus ST. С новия Edge ще имаме най-силната SUV гама в Европа“.

Новият S-MAX предлага уникална визия
Изцяло новият Ford S-MAX предлага стил, удоволствие от управлението и модерни технологии, без да са жертвани пространството, гъвкавостта и икономичността.

В продажба от следващата година, S-MAX ще дебютира в Европа със Система за адаптивно управление, което постоянно променя съотношението между ъгъла на завиване на волана и колелата, според скоростта на автомобила. Новото независимо задно окачване с конфигурация от интегрални звена с по-леки алуминиеви компоненти спомага за водеща в класа динамика на пътя и подобрена рафинираност и пътно поведение.

Новите отзивчиви и рафинирани двигатели включват 1.5-литровия (160 к.с.) и 2.0-литровия (240 к.с.) EcoBoost двигатели. СО2 емисиите ще бъдат намалени с очакваните 7% при усъвършенстваната версия на 2.0-литровия TDCi агрегат със 120, 150 и 180 к.с. Интелигентната система на Ford за задвижване на всички колела също ще се предлага за първи път.

S-MAX ще е първият Ford с динамичните LED фарове с незаслепяващи дълги светлини за максимална осветеност, които не пречат на останалите участници в движението. Асистентът на Ford за предотвратяване на сблъсъци е първият в сегмента, дори при по-високи скорости на магистрала.

Динамичният и спортен дизайн е допълнен от изтънчен интериор с оптимизиран комфорт и първите в сегмента мултиконтурни седалки на Ford. Изцяло новият S-MAX предлага 32 конфигурации на седалките и мястото за багаж, както и първата в сегмента Система за лесно сгъване на втория и третия ред седалки.

Подобрени стил и ефективност от C-MAX
Новото семейство мултифункционални автомобили C-MAX са с по-динамичен екстериор и отличителната за Ford обърната трапецовидна предна решетка, по-изваяни фарове и издължени правоъгълни фарове за мъгла.

Новият интериор се отличава с по-малко прибори и копчета, по-висококачествени материали и нови сатенирани и хромирани детайли, които допринасят за по-изчистения и модерен вид. Подобрените места за багаж включват нов плъзгащ се подлакътник с ниша за съхранение на вещи под него.

Моделите ще внесат модерни технологии в сегмента, сред които отварянето на багажника без ръце и ще разполагат с новата система на Ford – SYNC 2. Намалените нива на шум, вибрации и твърдост са постигнати с по-дебели странични стъкла, по-добре поглъщащи шума уплътнения и акустична изолация на двигателния отсек.

Двата модела C-MAX за първи път ще са оборудвани с новия 1.5-литров EcoBoost двигател и с 1.5-литровия TDCi ECOnetic агрегат, 105 к.с., с очаквани СО2 емисии от 99 г/км за 5-местния C-MAX.*

Легендарният Ford Mustang в Европа
Ford Mustang ще осигурява динамика и рафинираност на световно ниво, както и класически елементи от дизайна. Те ще включват динамичен профил, триизмерни стопове с три ленти и отличителната трапецовидна предна решетка, наподобяваща захапка на акула. Европейската версия включва различни стопове, странични огледала и предница.

Новият Ford Mustang се характеризира с изцяло ново предно и задно окачване и стандартен пакет със спортна настройка на шасито за Европа. Известният 5.0-литров V8 двигател ще се предлага с 418 к.с. и 524 Нм въртящ момент, а 2.3-литровият EcoBoost агрегат – с 314 к.с. и 434 Нм.

Висококачественият SUV Ford Edge и модерният Ford Focus ST
Изцяло новият Ford Edge ще е оборудван с много нови технологии, когато се присъедини към средноголемия SUV Kuga и малкия нов EcoSport в растящата SUV гама на Ford.

Edge ще се предлага със Системата за адаптивно управление, ще представи в Европа Технологията за активно премахване на шума и ще е наличен с две версии на 2.0-литровия Duratorq TDCi двигател на Ford. Версията със 180 к.с. осигурява 400 Нм въртящ момент, очаквани СО2 емисии от 149 г/км и 6-степенна механична трансмисия; версията с 210 к.с. е с 450 Нм въртящ момент и очаквани 159 г/км СО2 емисии, с 6-степенна автоматична PowerShift трансмисия и планки за управляние от волана.

Новите технологии за регулиране на шасито, настроеното окачване и управление и специалните гуми говорят за дори още по-отзивчив, балансиран и рафиниран Focus ST. Дизеловият модел е най-икономичният и с най-ниските СО2 емисии спортен модел на Ford.

„Тези чудесни нови автомобили ще поставят ударен старт на още една излючително силна година, каквато, вярвам, очаква Ford-Европа“, сподели Одел.


# # #


* Посочените данни за разхода на гориво и СО2 емисиите са измерени в съответствие с техническите изисквания и спесификации на последните изменения на европейската директива (ЕС) 715/2007 и (ЕС) 692/2008. Данните са определени за конкретен модел, не за отделен автомобил. Приложената стандартна тестова процедура позволява сравнение между различни автомобили и различни производители. В допълнение към икономичността на един автомобил, пътното поведение и други нетехнически фактори също оказват влияние при определяне разхода на гориво и СО2 емисиите на даден автомобил. СО2 е основният парников газ, отговорен за глобалното затопляне. Данните може да се различават от резултатите за разхода на гориво в други райони на света в резултат на различни регулации.
 

Сподели: